Acasă > Stiri > Conţinut
Apr 27, 2017

Tur de două zile pentru Kejian în Deqing

- Un carnaval al personalului

Puteți să călătoriți sau să citiți, dar fie corpul sau sufletul trebuie să fie pe drum.

În același loc pentru o lungă perioadă de timp, oamenii sunt ușor de pierdut sensibilitatea care ar trebui să fie, iar mintea este, de asemenea, amorțeală inevitabilă. Prin urmare, sensul călătoriei poate fi în acest sens. Viața arată ca o secțiune a călătoriilor și ceea ce îi pasă nu este destinația, ci peisajul de-a lungul drumului, precum și starea de spirit atunci când privești peisajul. De asemenea, viața nu este doar înghesuită în prezent , ci și poezii (mâncare) și distanțe (joc), cu prieteni asemănători .

Recent, pentru a spori gradul de conștientizare a personalului, Kejian a organizat o activitate "turistică Deqing", astfel încât angajații să se relaxeze în timpul liber.

În cele din urmă, am stabilit piciorul pe autobuzul legat de Deqing, am început un tur de două zile de deqing. După 1,5 ore, am ajuns în Deqing. Pe drum, ar fi trebuit, în acest moment suntem deosebit de relaxați. Din toate aspectele, putem simți bunăstarea pe care o aduce Kejian tuturor.

新市 古镇 .jpg

新市 古镇 1.jpg

吟 仙 亭 .jpg

Noul oraș care se referă la poezie este Deqing. Și Baidu spune că este originea celui mai mare debarcader și a portului comercial important de pe Canalul Grande Beijing-Hangzhou. Înființată la 1200 de ani, a fost prosperă din cele mai vechi timpuri, cu o atmosferă simplă și o bogată cultură antică.

Lacul Xiazhu

După ce vizitați noul oraș, mergem la după-amiaza la Lacul Xiazhu.

Zona de apă a lacului este de numai 3,4 kilometri pătrați și există mai mult de 600 insule mari și mici, care sunt împrăștiate în zonă pentru 36,5 kilometri pătrați. Vizităm lacul central și cele trei insule principale pe apă. Luăm o barcă în labirintul umed, Bai Luzhou și Insula Taohua. Putem simți confesiunea nemărginită a "În nordul și la sudul cabanei umile , iar păsările sunt înfipte în fiecare zi, cu un râu blând"; lipsa de griji și conținutul " Egretelor zboară liber în partea din față a muntelui Xisai, iar peștele de mandarină grăsime înoată în râu, cu flori de piersic " și revelația naturală a " Când dușurile cad la amurg, râul revărs, o barcă singuratică care plutește la feribot ".

下 渚 湖 .jpg

下 渚 湖 1.jpg下 渚 湖 湿 地 1.jpg白 鹭岛 .jpg

Muntele Mogan

A doua zi este mai dificilă în comparație cu prima zi, așa că ne-am trezit devreme dimineața. Și ne-am urcat în autobuz pe drumul montan curbat al munților Mogan. Mergând în următorul loc, nu putem să ne gândim "Nu există ploaie, dar peisajul verde este suficient de gros pentru a umezi hainele." Urcând spre vârful muntelui și trecând peste munți, "luând o crizantemă sub gardul de est și privi în sus, apoi am văzut dealul de sud. Este frumos ", sentimentul de deschidere și clar este apărut. Văzând-o pe Moye concentrându-se pe a face sabia, am apărut așteptarea sabiei, ca "sabia de măcinat timp de zece ani, dar lama strălucitoare nu a folosit-o."

莫干山 .jpg

莫干山 1.jpg

莫干山 2.jpg

武陵 村 .jpg武陵 村 1.jpg

Timpul fericit este întotdeauna prea rapid și este timpul să vă întoarceți. Am lăsat amprentele și râsul în Deqing.

Turul de la Deqing nu numai că îmbogățește timpul petrecut în timpul liber, ci face și familia mai armonioasă. Și să simțim căldura și dragostea lui Kejian, pentru a ne spori coeziunea și spiritele echipei noastre sunt pe deplin demonstrate. În fine, toată lumea se dedică muncii cu un entuziasm superior!

Legate de ştiri

Copyright © Kejian polimer materiale (Shanghai) Co., Ltd All drepturile rezervate.